HelpTeamWork NRC Charity Awards 2015 Merkmannen

Net als het afgelopen jaar doet HelpTeamWork i.s.m. Merkmannen ook dit jaar weer mee met de NRC Charity Awards. Meer dan 200 goededoelen-organisaties doen er mee en maken zo kans op plaatsing van een grote advertentie in het NRC Handelsblad. NRC Media ondersteunt hiermee 'charitatief Nederland’ bij het bereiken van hun doelgroep.

 

 

Net als het afgelopen jaar doet HelpTeamWork ook dit jaar weer mee met de NRC Charity Awards. Meer dan 200 goededoelen-organisaties doen er mee en maken zo kans op plaatsing van een grote advertentie in het NRC Handelsblad. NRC Media ondersteunt hiermee 'charitatief Nederland’ bij het bereiken van hun doelgroep.

HelpTeamWork NRC Charity Awards 2015 Merkmannen

In samenwerking met Merkmannen Jachim Serpenti en Joost Hertsenberg heeft HelpTeamWork de nieuwe advertentie opgesteld. Hoewel natuurlijk onze doelgroep, de kids en jongeren in Chili, Kenia en Gambia de belangrijkste drive voor alle betrokkenen van HelpTeamWork zijn, is gekozen voor een hele andere en verrassende invalshoek.

De advertentie is gericht op één van de onderscheidende elementen van HelpTeamWork, namelijk de scherpe 100%-aanpak. Deze 100%-aanpak betekent dat de betrokkenen van HelpTeamWork er expliciet voor zorgen dat elk jaar alle onkosten worden weggesponsord. Een hele kluif om dat voor elkaar te krijgen, maar het geeft veel voldoening als we aan het eind van het jaar voluit mogen zeggen: alle donaties zijn voor de volle 100% ten goede gekomen aan onze projecten.

Doelstelling van deze campagne is enerzijds om nog meer steun te krijgen, zowel praktisch als financieel en anderzijds om de naamsbekendheid te vergroten. Er breken spannende dagen voor ons aan: binnen nu en een week weten we of de vakjury de advertentie heeft uitgekozen om door te gaan naar de volgende ronde. Laten we 't hopen. Niet voor ons, maar voor onze kids.